Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
767 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-08 20:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:57 (22) |
Probleme generale de didactică și metodică (1234) |
Științe biologice în general (3643) |
SM ISO690:2012 SIMION, Crenguţa, BRAȘOVEAN, Ana. Metodologia proiectării unităţii de învăţare la Biologie, treapta gimnazială. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 42-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:57 | ||||||
Pag. 42-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este redată o viziune contemporană privind formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva restructurării conţinuturilor curriculare, pe unităţi de învăţare, la disciplina Biologie. Sînt argumentate priorităţile, etapele procesului (teoretică şi practică) şi se descrie un model al unităţii de învăţare la disciplina abordată. În acest context, conţinuturile curriculare devin valori instrumentale în formarea eficientă a competenţei şcolare. La etapa de achiziţii practice sînt prezentate cîteva modele de proiectare constructivistă care contribuie la formarea competenţei şcolare respective. |
||||||
Cuvinte-cheie Academic competence, the competence of scientific knowledge, theoretical and practical acquisitions, learning unit |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Simion, C.M.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Brașovean, A.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „Ginta Latină“, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Metodologia proiectării unităţii de învăţare la Biologie, treapta gimnazială</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Academic competence</subject> <subject>the competence of scientific knowledge</subject> <subject>learning unit</subject> <subject>theoretical and practical acquisitions</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:57</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014-02-26</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol este redată o viziune contemporană privind formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva restructurării conţinuturilor curriculare, pe unităţi de învăţare, la disciplina Biologie. Sînt argumentate priorităţile, etapele procesului (teoretică şi practică) şi se descrie un model al unităţii de învăţare la disciplina abordată. În acest context, conţinuturile curriculare devin valori instrumentale în formarea eficientă a competenţei şcolare. La etapa de achiziţii practice sînt prezentate cîteva modele de proiectare constructivistă care contribuie la formarea competenţei şcolare respective. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In this paper is presented a contemporary vision regarding the formation of the scientific knowledge competence from the perspective of restructuring the curriculum contents at Biology discipline, per learning units. There are argued the priorities of the unit, its stages: theoretical and practical. In this context, curricular content become the instrumental values in the effective training of school competence. The paper describes the model of a unit in the subject Biology. At the stage of practical acquisitions are presented some constructivist design models, which mainly contribute to the formation of this school competence. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>