Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1315 154 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 18:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923 (466) |
Psihologie (3511) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor, CAȘCAVAL, Ion. Mecanismele de coping la studenții cu anxietate. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2017, nr. 2(47), pp. 66-84. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||||
Numărul 2(47) / 2017 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||||
|
|||||||
CZU: 159.923 | |||||||
Pag. 66-84 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The article presents the results of a theoretical experimental study in which was studied the problem of coping mechanisms in students with anxiety. The research was conducted on a number of 149 students. The experimental results prove the following differences: in the level of development of anxiety in boys and girls; in coping mechanisms in boys and girls; in coping mechanisms in students from different faculties; in coping mechanisms in students with high and low anxiety level etc. |
|||||||
Cuvinte-cheie anxietate, studenţi, mecanisme de coping, coping |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Racu, I.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Cașcaval, I.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Mecanismele de coping la studenții cu anxietate</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0224</relatedIdentifier> <subjects> <subject>anxietate</subject> <subject>studenţi</subject> <subject>mecanisme de coping</subject> <subject>coping</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.923</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-06-28</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article presents the results of a theoretical experimental study in which was studied the problem of coping mechanisms in students with anxiety. The research was conducted on a number of 149 students. The experimental results prove the following differences: in the level of development of anxiety in boys and girls; in coping mechanisms in boys and girls; in coping mechanisms in students from different faculties; in coping mechanisms in students with high and low anxiety level etc. </description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În articol sunt prezentate rezultatele unui studiu teoretico experimental în care a fost studiată problema mecanismelor de coping la studenții cu anxietate. Cercetarea a fost realizată pe un număr de 149 de studenți. Rezultatele experimentale obținute elucidează diferențele: în nivelul de dezvoltare a anxietății la băieți și fete; în mecanismele de coping la băieți și fete; în mecanismele de coping la studenți de la diferite facultăți; în mecanismele de coping la studenți cu anxietate înaltă și scăzută ș.a. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>