Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
901 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 16:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.12:82-5 (1) |
Educație (14334) |
Literatură (3495) |
SM ISO690:2012 OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Etape şi reprezentări acţionale în valorificarea discursului didactic în formarea iniţială a profesorului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 79-84. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.12:82-5 | ||||||
Pag. 79-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbarea concepţiei comunicării pune în mod acut problema educării capacităţii comunicative deopotrivă la cadrele didactice şi la elevi. Prin urmare, pentru a realiza o colaborare profesională eficientă, studentul pedagog trebuie să însu-şească un limbaj adecvat, credibil şi autentic prin apelul la elementele discursului didactic, ce se exprimă prin compe-tenţa discursivă. În cele ce urmează prezentăm un studiu teoretic vizavi de reprezentările acţionale în valorificarea dis-cursului didactic în formarea iniţială a profesorului. Cercetarea realizată îşi propune elaborarea unei Strategii de formare a valorilor discursive în activitatea pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie discurs didactic, comportament discursiv, design discursiv, faze de proiectare a discursului didactic (propedeutica, proiectarea DD, dezvoltarea conţinutului, susţinerea prealabilă, difuzarea DD, asigurarea feedback-ului), valori discursive, autoeducaţia competenţelor discursive |
||||||
|