Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
841 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-29 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.07 (235) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Miza valorificării interdisciplinarităţii în investigarea pedagogică a formării culturii relaţiilor intergeneraţionale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 65-69. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9.07 | ||||||
Pag. 65-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretic ce reflectă miza şi importanţa valorificării interdisciplinarităţii în investigarea pedagogică a formării culturii relaţiilor intergeneraţionale. Studiul conţine fundamentarea ştiinţifică şi descrierea Modelului de valorificare a interdisciplinarităţii în investigarea formării culturii relaţiilor intergeneraţionale, inclusiv a Spiralei şi criteriilor de explorare a interdisciplinarităţii în cercetarea formării relaţiilor intergeneraţionale cu specificarea impli-cării ansamblului de ştiinţe socioumanistice. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura relaţiilor intergeneraţionale, abordare intradisciplinară, abor-dare pluridisciplinară, investigare pedagogică, spirala explorării interdisciplinarităţii, criterii de valorificare a interdisciplinarităţii, abordare interdisciplinară |
||||||
|