Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
986 103 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 02:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004:54 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 STAVER, Natalia, BUDECI, Agnesea, CHICUŞ, Diana, COROPCEANU, Eduard. Rolul tehnologiilor informaţionale în îmbunătăţirea motivaţiei elevilor de a studia chimia. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 50-54. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016.046:004:54 | |||||||
Pag. 50-54 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Tehnologiile informaţionale constituie o componentă indispensabilă a procesului educaţional contemporan. Elaborarea noilor mecanisme cu scopul soluţionării problemelor ce ţin de atractivitatea disciplinelor domeniului ştiinţelor exacte constituie una dintre sarcinile primordiale ale pedagogiei. Utilizarea resurselor informaţionale: laboratoare virtuale, programe specializate, jocuri educaţionale etc. permit a motivarea pentru participarea activă in procesul educaţional, precum şi dezvoltarea unor competenţe cu caracter inter- şi transdisciplinar. |
|||||||
Cuvinte-cheie standarde educaţionale, competenţe transdisciplinare, invăţare individuală, tehnologii informaţionale, bază de materiale didactice, test interactiv, software de stimulare |
|||||||
|