Rolul tehnologiilor informaţionale în îmbunătăţirea motivaţiei elevilor de a studia chimia
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
986 103
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 02:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004:54 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
STAVER, Natalia, BUDECI, Agnesea, CHICUŞ, Diana, COROPCEANU, Eduard. Rolul tehnologiilor informaţionale în îmbunătăţirea motivaţiei elevilor de a studia chimia. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 50-54. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470

Rolul tehnologiilor informaţionale în îmbunătăţirea motivaţiei elevilor de a studia chimia
CZU: 37.016.046:004:54

Pag. 50-54

Staver Natalia1, Budeci Agnesea2, Chicuş Diana3, Coropceanu Eduard4
 
1 Liceul Teoretic „Universul”, s. Scoreni, Străşeni,
2 Gimnaziul Codreanca, r-nul Străşeni,
3 Serviciul de Asistenţă Psihopedagogică, Orhei,
4 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2016


Rezumat

Tehnologiile informaţionale constituie o componentă indispensabilă a procesului educaţional contemporan. Elaborarea noilor mecanisme cu scopul soluţionării problemelor ce ţin de atractivitatea disciplinelor domeniului ştiinţelor exacte constituie una dintre sarcinile primordiale ale pedagogiei. Utilizarea resurselor informaţionale: laboratoare virtuale, programe specializate, jocuri educaţionale etc. permit a motivarea pentru participarea activă in procesul educaţional, precum şi dezvoltarea unor competenţe cu caracter inter- şi transdisciplinar.

Informational technologies are an essential and inseparable part of the contemporary educational process. Elaboration of new mechanisms, the goal of which is that of making exact sciences more students’ appealing, becomes a basic aim of pedagogy. The usage of informational technologies, such as: virtual laboratories, specialized programs, educational games, etc. motivate pupils to actively participate in the educational process, along with the development of their inter- and transdisciplinary competences.

Cuvinte-cheie
standarde educaţionale, competenţe transdisciplinare, invăţare individuală,

tehnologii informaţionale,

bază de materiale didactice, test interactiv, software de stimulare