Classroom observation and feedback
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1012 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 09:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1 (1418)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
GOREA, Ana. Classroom observation and feedback. In: Administrarea Publică, 2016, nr. 4(92), pp. 90-95. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 4(92) / 2016 / ISSN 1813-8489

Classroom observation and feedback
CZU: 378.1

Pag. 90-95

Gorea Ana
 
Academy of Public Administration, Republic of Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2016


Rezumat

Classroom observation is a didactic activity from which both the observer and the observed teacher are to win. The present article comments on and discusses the aims of observation, the stages of observation, the methodological recommendations of offering feedback and the need to introduce a system of classroom observation at institutional or even national level, which would contribute to improving the teaching/learning process.

Asistarea la lecții este o activitate didactică din care atât observatorul, cât şi profesorul care predă ora dată au de câştigat. Articolul de faţă comentează şi pune în discuţie scopurile asistării la lecție, etapele de observare, recomandările metodologice de acordare a feedback-ului, precum și necesitatea introducerii unui sistem de asistare la lecții, la nivel instituțional sau chiar național, care ar contribui la eficientizarea instruirii.

Cuvinte-cheie
classroom observation, aims and stages of observation, offering feedback, characteristics of feedback