Repertoriul — premisă de formare a interesului estetico‑cognitiv al studentului facultăţii muzical‑pedagogice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
503 3
Ultima descărcare din IBN:
2018-03-13 16:08
SM ISO690:2012
IMANOVA, Tatiana. Repertoriul — premisă de formare a interesului estetico‑cognitiv al studentului facultăţii muzical‑pedagogice. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2006, nr. 1, pp. 168-175. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 1 / 2006 / ISSN 1857-2251

Repertoriul — premisă de formare a interesului estetico‑cognitiv al studentului facultăţii muzical‑pedagogice

Pag. 168-175

Imanova Tatiana
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 22 septembrie 2016


Rezumat

The repertoire as premise of forming the student’s aesthetic–cognitive interest at the Musical–Pedagogical Department. This study analyzes some principles that make the program an important element in the process of developing the students’ creative interests regarding the artistic choral conducting activity. The observations presented here are based on principles of musical psycho‑methodology; the relationship between student and teacher has also an important role.