Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1006 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 17:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:006.032 (1) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
Standardizarea produselor, operațiilor, greutăților și a timpului (81) |
SM ISO690:2012 TOFAN, Tatiana. Indicatorii de performanţă ai managementului calitatii si abordarea standardelor ISO 9001- 14001-22000 in cadrul unui sistem integrat de management al calităţii. In: Administrarea Publică, 2011, nr. 3(71), pp. 69-72. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 3(71) / 2011 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:006.032 | ||||||
Pag. 69-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Integrated quality management of the external environment allows meeting requirements of internal organization and its environment, on increasing the efficiency of all processes, focusing on training and motivating staff. An integrated management system is a logical and systemic approach to management, which
contributes to strategic and operational decisions that best address all key issues, leading to the effective functioning of an organization in terms of both quality and environmental or safety and food hygiene. |
||||||
|