Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1039 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 12:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.036 (13) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640) |
SM ISO690:2012 POPESCUL, Angela, POPESCUL, Sergiu. Condiţiile şi strategiile psihopedagogice de dezvoltare a creativităţii la studenţii ingineri. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 71-74. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.036 | ||||||
Pag. 71-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analizând literatura de specialitate şi documentele de politică educaţională, putem menţiona că strategiile didactice de activare a potenţialului creativ al studenţilor ingineri joacă un rol important în activitatea creativă a personalităţii. În articol sunt redate unele condiţii psihopedagogice, ca: formarea şi dezvoltarea, în mod special, orientat, a atitudinilor de formare profesională iniţială şi a atitudinilor morale la studenţi; aplicarea specială a strategiilor de formare şi dezvoltare a atitudinilor de învăţare creativă; încadrarea studenţilor în activităţi creative în corespundere cu ritmul propriu de învăţare; formarea autoaprecierii adecvate la studenţi, responsabilitate în acţiunile de colaborare şi conlucrare comună. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, gândire creativă, potenţial creativ, condiţii şi strategii, studenţi ingineri. |
||||||
|