Anularea înregistrării mărcii pentru rea-credință: probleme și soluții
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
743 24
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-12 17:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
347.772.048 (1)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1296)
SM ISO690:2012
RENIŢĂ, Gheorghe. Anularea înregistrării mărcii pentru rea-credință: probleme și soluții. In: Intellectus, 2015, nr. 3, pp. 11-18. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 3 / 2015 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Anularea înregistrării mărcii pentru rea-credință: probleme și soluții
CZU: 347.772.048

Pag. 11-18

Reniţă Gheorghe12
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Judecătoria Centru, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 noiembrie 2015


Rezumat

Autorul articolului își axează demersul pe implicațiile juridice ale principiului bunei-credințe în materie de mărci, în special pe înregistrarea mărcilor cu bună-credință și consecințele sfidării acestui percept juridic, valorificînd în acest sens cadrul legal, abordările doctrinare și practica judiciară în domeniu, precum și formularea unor soluții și propuneri în vederea perfecționării și eficientizării legislației ce reglementează anularea mărcii înregistrate cu rea-credință.

Annulment of the trademark registered in bad faith: problems and solutions. The author of the article focuses its approach on the legal implications of the principle of good faith in relation to trademarks, especially on the registration of trademarks in good faith and the consequences of defying this legal precept, building on, in this respect, the legal framework, the doctrinal approaches and the judicial practice in the field, as well as the formulati on of solutions and proposals in a view to improve and streamline the legislation governing annulment of the trademark registered in bad faith.

Аннулирование недобросовестной регистрации товарного знака: проблемы и решения. Автор в своей статье сосредоточивает свое внимание на юридическом значении принципа добросовестности в области товарных знаков, в частности на добросовестной регистрации товарных знаков, а также рассматривает вопрос о последствиях нарушения данной правовой нормы с позиций законодательства, доктринальных подходов и юридической практики в данной области, предлагает решения и рекомендации по совершенствованию и повышению эффективности законодательства, регулирующего порядок аннулирования недобросовестной регистрации товарных знаков.