Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
890 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-19 13:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:796 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1706) |
SM ISO690:2012 BRANIŞTE, Gheorghe. Programa de formare pe etape a competenţelor de proiectare didactică la viitorii profesori de educaţie fizică
. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2014, nr. 20(4), pp. 5-17. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 20(4) / 2014 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126:796 | ||||||
Pag. 5-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analiza şi generalizarea literaturii de specialitate, a programelor specifice teoriei şi metodicii educaţiei fizice şi practicii pedagogice pentru facultăţile de educaţie fizică şi sport, precum şi rezultatele sondajului sociologic desfăşurat au permis elaborarea programei experimentale de formare a competenţelor de proiectare didactică în cadrul cursului opţional Proiectarea didactică în cadrul educaţiei fizice şcolare. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe de proiectare pedagogică, proiectare didactică, competenţe integrative, pregătire profesional-pedagogică, concept general educaţional al învăţămîntului de cultură fizică |
||||||
|