Programa de formare pe etape a competenţelor de proiectare didactică la viitorii profesori de educaţie fizică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
890 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-19 13:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.126:796 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640)
Divertisment. Jocuri. Sport (1706)
SM ISO690:2012
BRANIŞTE, Gheorghe. Programa de formare pe etape a competenţelor de proiectare didactică la viitorii profesori de educaţie fizică . In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2014, nr. 20(4), pp. 5-17. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 20(4) / 2014 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Programa de formare pe etape a competenţelor de proiectare didactică la viitorii profesori de educaţie fizică
CZU: 378.126:796

Pag. 5-17

Branişte Gheorghe
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2015


Rezumat

Analiza şi generalizarea literaturii de specialitate, a programelor specifice teoriei şi metodicii educaţiei fizice şi practicii pedagogice pentru facultăţile de educaţie fizică şi sport, precum şi rezultatele sondajului sociologic desfăşurat au permis elaborarea programei experimentale de formare a competenţelor de proiectare didactică în cadrul cursului opţional Proiectarea didactică în cadrul educaţiei fizice şcolare.

The analysis and generalization of the information in the specialized literature, of the "TMPE" (Theory and Methodology of Physical Education) curricula and the "Teaching Practice" for the faculties of physical education and sports, as well as the results of the public opinion survey conducted allowed us to elaborate the structure of the experimental curriculum of development of the competences of didactic planning within the "Didactic planning within school physical education" optional course.

Cuvinte-cheie
competenţe de proiectare pedagogică, proiectare didactică,

competenţe integrative, pregătire profesional-pedagogică, concept general educaţional al învăţămîntului de cultură fizică