Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
795 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 01:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.29.015.3 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 CEMORTAN, Stela. Modelarea ca tehnologie didactică de formare a premiselor citirii şi scrierii în preşcolaritate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 53-59. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.29.015.3 | ||||||
Pag. 53-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoarea susţine că unul dintre cele mai importante obiective ale socializării copiilor de vârstă timpurie este pregătirea lor pentru şcoală. Acest obiectiv poate fi realizat cu succes prin utilizarea de către cadrele didactice a metodei modelării. Această metodă contribuie la stabilirea unei linii de continuitate între activitatea de joc şi cea de învăţare. Utilizarea corectă a acestei metode contribuie direct la formarea maturităţii şcolare, la dezvoltarea atenţiei, perceperii, a proceselor de analiză şi sinteză şi a gândirii logice. |
||||||
Cuvinte-cheie vârstă timpurie, maturitate şcolară, metoda modelării. |
||||||
|