Erzieherische Tendenzen im Schaffen von Karl May. Das Phänomen „Karl May“
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
695 31
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-19 17:20
SM ISO690:2012
NICULCEA, Ecaterina. Erzieherische Tendenzen im Schaffen von Karl May. Das Phänomen „Karl May“. In: Glotodidactica, 2014, nr. 2(V)(280), pp. 25-37. ISSN 1857-0763.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Glotodidactica
Numărul 2(V)(280) / 2014 / ISSN 1857-0763

Erzieherische Tendenzen im Schaffen von Karl May. Das Phänomen „Karl May“

Pag. 25-37

Niculcea Ecaterina
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2015


Rezumat

Karl May’s Works are determined by the multiple educational tendencies. The basic principals are friendship, peace, equal rights of different nations. These topics make the creation of Karl May very popular till nowadays.

Cuvinte-cheie
work, principal,

educational tendencies, topic.