Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
907 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 12:29 |
SM ISO690:2012 STANCIUC, Zinaida. Studiu experimental privind formarea stilurilor cognitive ale studenţilor din perspectiva influenţei formative a comunicării pedagogice
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 60-66. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 60-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficienţa şi semnificaţia pedagogică a procesului de influenţă formativă a stilurilor cognitive sunt asigurate prin aplicarea
eficientă a asimilării de cunoştinţe la nivel cognitiv - formare, la nivel de aptitudine – cultivarea atitudinilor şi competenţelor
şi la nivel creativ, complex şi integrator – noi abilităţi şi competenţe pentru a fi raportate la triada universitară pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare pedagogică, stil cognitiv, influenţă formativă, personalizarea cunoaşterii |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Stanciuc, Z.I.</dc:creator> <dc:date>2012-04-03</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Eficienţa şi semnificaţia pedagogică a procesului de influenţă formativă a stilurilor cognitive sunt asigurate prin aplicarea eficientă a asimilării de cunoştinţe la nivel cognitiv - formare, la nivel de aptitudine – cultivarea atitudinilor şi competenţelor şi la nivel creativ, complex şi integrator – noi abilităţi şi competenţe pentru a fi raportate la triada universitară pedagogică.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>This article reflects the formative influence of pedagogical communication on cognitive styles of students. In the result of the formative experiment there was identified the share of diverse cognitive styles as well as their diversification – as a result of the formative intervention of pedagogical communication.</dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 59 (9) 60-66</dc:source> <dc:subject>comunicare pedagogică</dc:subject> <dc:subject>influenţă formativă</dc:subject> <dc:subject>stil cognitiv</dc:subject> <dc:subject>personalizarea cunoaşterii</dc:subject> <dc:title>Studiu experimental privind formarea stilurilor cognitive ale studenţilor din perspectiva influenţei formative a comunicării pedagogice </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>