Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
950 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 08:36 |
SM ISO690:2012 NEGRUŢA, Olga. Metodele interactive – O directivă împotriva rutinei şi conservatorismului în învăţământ
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 91-93. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 91-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conform cercetărilor realizate de M.Mc. Laughlin, privind punctele forte ale competenţelor căutate de angajatori, pentru a solicita un loc de muncă, toate companiile au nevoie de: oameni care pot comunica, gândi şi continua să înveţe pe parcursul întregii lor vieţi; oameni care pot demonstra atitudini pozitive şi un comportament decent, responsabilitate şi capacitatea de a se adapta; oameni care pot lucra împreună cu alţii. De aici apare necesitatea pregătirii atât a elevilor/studenţilor în timpul şcolarizării, cât şi a profesionaliştilor din diverse domenii în direcţia dezvoltării unor elemente legate de comunicare şi a abilităţilor de integrare în microgrupuri. Pentru dezvoltarea acestor competenţe studenţii pot fi descoperiţi şi promovaţi doar utilizând o varietate de metode interactive, care pun accentul pe aspectul formativ şi motivaţional al şcolii. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, strategii interactive, personalitate, învăţământ modern, metode de învăţământ |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-30693</doi_batch_id> <timestamp>1717870750</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2012</year> </publication_date> <issue>9(59)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Metodele interactive – O directivă împotriva rutinei şi conservatorismului în învăţământ </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Olga</given_name> <surname>Negruţa</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2012</year> </publication_date> <pages> <first_page>91</first_page> <last_page>93</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>