Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
998 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 17:16 |
SM ISO690:2012 RUSULEAC, Tatiana. Evaluarea competenţei de educaţie ecologică
(componenta declarativă) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 120-123. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 120-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se prezintă unele rezultate ale studiului constatativ-experimental al formării competenţei de educaţie
ecologică în procesul pregătirii cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar, realizat la finele anului de
învăţământ 2011-2012 în Laboratorul Ştiinţific EcoEducaţie al UPS „Ion Creangă” din Chişinău. În atenţie s-a scos evaluarea
componentei declarative a competenţei vizate. Sunt formulate concluzii referitoare la unele deficienţe în pregătirea
iniţială a pedagogilor, se propun soluţii eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, competenţă de educaţie ecologică, componenta declarativă a competenţei, pregătire iniţială a cadrelor didactice |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Rusuleac, T.G.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta declarativă) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>evaluare</subject> <subject>competenţă de educaţie ecologică</subject> <subject>componenta declarativă a competenţei</subject> <subject>pregătire iniţială a cadrelor didactice</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-04-03</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol se prezintă unele rezultate ale studiului constatativ-experimental al formării competenţei de educaţie ecologică în procesul pregătirii cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar, realizat la finele anului de învăţământ 2011-2012 în Laboratorul Ştiinţific EcoEducaţie al UPS „Ion Creangă” din Chişinău. În atenţie s-a scos evaluarea componentei declarative a competenţei vizate. Sunt formulate concluzii referitoare la unele deficienţe în pregătirea iniţială a pedagogilor, se propun soluţii eficiente.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>This article outlines some results of the experimental fact finding the study of competence formation in environmental education in the process of training teachers for preschool and primary school accomplished in the Scientific Laboratory EcoEducationat the UPS „Ion Creanga”, Chisinău, at the end of the study year 2011-2012. It emphasized the assessment of the declarative component of the above mentioned competence. It concludes some deficiencies in the initial training of the teachers and proposes efficient solutions.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>