Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
958 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-10 22:13 |
SM ISO690:2012 PAREA, Elena, OVCERENCO, Nadejda. Aspectele educaţionale ale modelării comunicative. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 56-59. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 56-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest studiu este abordată problematica pe care o generează aspectele educaţionale ale modelării comunicative. În procesul aplicării modelelor comunicative în practica învăţării limbii române am reuşit să constatăm că modelele comunicative existente au valoare educaţională în măsura în care pot dezvălui perspectivele formative ale diferitelor aspecte verbal-comunicative. Aplicarea selectivă a modelelor comunicative ar genera avantajele unui antrenament multilateral, care ar asigura formarea competenţelor comunicative la alolingvi (etapa incipientă de învăţare). |
||||||
Cuvinte-cheie aspecte educaţionale, modele comunicative, aspecte verbal-comunicative, etapă incipientă, formarea competenţelor comunicative |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Parea, E.</dc:creator> <dc:creator>Ovcerenco, N.A.</dc:creator> <dc:date>2012-04-03</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În acest studiu este abordată problematica pe care o generează aspectele educaţionale ale modelării comunicative. În procesul aplicării modelelor comunicative în practica învăţării limbii române am reuşit să constatăm că modelele comunicative existente au valoare educaţională în măsura în care pot dezvălui perspectivele formative ale diferitelor aspecte verbal-comunicative. Aplicarea selectivă a modelelor comunicative ar genera avantajele unui antrenament multilateral, care ar asigura formarea competenţelor comunicative la alolingvi (etapa incipientă de învăţare).</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The present research approaches the problem which is generating by educational aspects of communication modelling. In the process of applying communicative patterns in the practice of learning Romanian language we managed to track down those existent communicative patterns. Having an educational value inasmuch it can reveal formative perspective of different aspects of verbal – communication. The selective applying of them would generate benefits of multilateral training which would ensure the formation of communicative skills at incipient stage.</dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 59 (9) 56-59</dc:source> <dc:subject>aspecte educaţionale</dc:subject> <dc:subject>modele comunicative</dc:subject> <dc:subject>aspecte verbal-comunicative</dc:subject> <dc:subject>etapă incipientă</dc:subject> <dc:subject>formarea competenţelor comunicative</dc:subject> <dc:title>Aspectele educaţionale ale modelării comunicative</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>