Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
894 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-10 06:02 |
SM ISO690:2012 ХАЛИНА, Наталья. Маркетинговое языкознание как новый формат
лингвистики цифрового общества. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2011, nr. 2, pp. 167-181. ISSN 1857-4149. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară | ||||||
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1857-4149 | ||||||
|
||||||
Pag. 167-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author presents some personal ideas on the new type of linguistics – the marketing linguistics. |
||||||
Cuvinte-cheie lingvistică, marketing. |
||||||
|