Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1014 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 17:57 |
SM ISO690:2012 КОВРИКОВА, Раиса. Методология внедрения экономико-математических задач в доуниверситетский курс математики
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 162-170. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se relatează despre necesitatea intensificării orientării aplicative a matematicii în ciclul preuniversitar prin majorarea numărului de probleme şi exerciţii economico-matematice la toate compartimentele. În opinia autorului, aceasta va contribui la realizarea subcompetenţelor în conformitate cu curriculumul, la realizarea raporturilor de valoare şi, ca rezultat, la formarea competenţelor specifice în matematică şi a altor competenţe de bază. Este propus modelul de aplicare a sistemului de probleme şi exerciţii economico-matematice pe trei cicluri, în fiecare realizându-se anumite scopuri, prin acestea obţinându-se scopul instructiv intermediar sau final. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, competences, economic thinking, economic concepts, sub competences, economic and mathematical problems |
||||||
|