Методология внедрения экономико-математических задач в доуниверситетский курс математики
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1014 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 17:57
SM ISO690:2012
КОВРИКОВА, Раиса. Методология внедрения экономико-математических задач в доуниверситетский курс математики . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 162-170. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Методология внедрения экономико-математических задач в доуниверситетский курс математики

Pag. 162-170

Коврикова Раиса
 
Комратский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

În articol se relatează despre necesitatea intensificării orientării aplicative a matematicii în ciclul preuniversitar prin majorarea numărului de probleme şi exerciţii economico-matematice la toate compartimentele. În opinia autorului, aceasta va contribui la realizarea subcompetenţelor în conformitate cu curriculumul, la realizarea raporturilor de valoare şi, ca rezultat, la formarea competenţelor specifice în matematică şi a altor competenţe de bază. Este propus modelul de aplicare a sistemului de probleme şi exerciţii economico-matematice pe trei cicluri, în fiecare realizându-se anumite scopuri, prin acestea obţinându-se scopul instructiv intermediar sau final.

The possibilities of strengthening the applied orientation of the pre-university course of Mathematics by increasing the number of economic and mathematical problems in all topics are considered in this article. In author’s opinion these problems will help to achieve the planned curriculum sub competences, valued relations and consequently forming the specific competences in Mathematics and some basic skills. The model of implementation of the system of economic and mathematical problems in three cycles is proposed in this article. Each cycle solves the particular task and the intermediate or the final goal of education is reached.

Cuvinte-cheie
curriculum, competences, economic thinking, economic concepts,

sub competences, economic and mathematical problems