Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1541 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 15:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:338.124.4 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Situație economică. Ciclu economic. Dezvoltarea structurii economice. Creștere (285) |
SM ISO690:2012 GROSU, Vladimir. Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în
perioadă de criză economică
. In: Economica, 2013, nr. 4(86), pp. 28-36. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(86) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:338.124.4 | ||||||
Pag. 28-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Criza economică din ultimii ani a afectat atât populaţia, cât şi companiile la nivel global, dar şi din Republica Moldova. Globalismul economiei postcriză accentuează din ce în ce mai mult starea de risc şi incertitudine. Reacţiile normale ale organizaţiilor în această situaţie nu se pot desfăşura decât pornind de la explorarea şi înţelegerea turbulenţei şi a haosului
ce se manifestă astăzi tot mai pregnant. În aceste condiţii, strategia de dezvoltare poate contribui la selectarea şi optimizarea oricărui tip de resurse, astfel încât organizaţia să-şi redreseze activitatea, după o perioadă economică dificilă, şi să-şi realizeze obiectivele propuse. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, mix de marketing, criza economică, organizaţie |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Grosu, V.</dc:creator> <dc:date>2013-12-03</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Criza economică din ultimii ani a afectat atât populaţia, cât şi companiile la nivel global, dar şi din Republica Moldova. Globalismul economiei postcriză accentuează din ce în ce mai mult starea de risc şi incertitudine. Reacţiile normale ale organizaţiilor în această situaţie nu se pot desfăşura decât pornind de la explorarea şi înţelegerea turbulenţei şi a haosului ce se manifestă astăzi tot mai pregnant. În aceste condiţii, strategia de dezvoltare poate contribui la selectarea şi optimizarea oricărui tip de resurse, astfel încât organizaţia să-şi redreseze activitatea, după o perioadă economică dificilă, şi să-şi realizeze obiectivele propuse.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The economic crisis of recent years has affected both the population and businesses globally, but also the Republic of Moldova. The post-crisis economy globalism emphasizes increasingly the status of risk and uncertainty. Normal reactions of organizations in this situation cannot carry than starting from exploring and understanding turbulence and chaos that manifests itself today pithier. Under these conditions, growth strategy can bring its contribution to the selection and optimization of any type of resources so that the organization can reestablish its activity after a difficult economic period and achieve the projected goals.</dc:description> <dc:source>Economica 86 (4) 28-36</dc:source> <dc:subject>strategie</dc:subject> <dc:subject>mix de marketing</dc:subject> <dc:subject>criza economică</dc:subject> <dc:subject>organizaţie</dc:subject> <dc:title>Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în perioadă de criză economică </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>