Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1605 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 13:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (61) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
SM ISO690:2012 STRATAN, Victoria. Repere psihopedagogice ale procesului evaluativ. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 4(40), pp. 36-41. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(40) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 36-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reuneşte o serie de reflecţii privind demersurile psihopedagogice ale procesului evaluativ la treapta învăţământului primar. Acest articol este configurat de două dimensiuni complementare şi indisolubile: dimensiunea psihopedagogică, care face referire la subiectul evaluat – elevul de vârstă şcolară mică, şi dimensiunea evaluarea şcolară, care face referire la situaţiile evaluative. În demersurile noastre reflexive, argumentative articulate în acest articol, am urmărit să oglindim în special problemele de ordin psihopedagogic ce apar în procesul evaluativ şi să oferim soluţii didactice viabile. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, metacogniţie, competenţă, autoevaluare, evaluare formatoare, vârsta școlară mică |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Stratan, V.</dc:creator> <dc:date>2013-12-03</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Articolul reuneşte o serie de reflecţii privind demersurile psihopedagogice ale procesului evaluativ la treapta învăţământului primar. Acest articol este configurat de două dimensiuni complementare şi indisolubile: dimensiunea psihopedagogică, care face referire la subiectul evaluat – elevul de vârstă şcolară mică, şi dimensiunea evaluarea şcolară, care face referire la situaţiile evaluative. În demersurile noastre reflexive, argumentative articulate în acest articol, am urmărit să oglindim în special problemele de ordin psihopedagogic ce apar în procesul evaluativ şi să oferim soluţii didactice viabile.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The article brings together a series of reflections on the psycho-pedagogical approaches of the evaluative process at the elementary education stage. This article is configured by two complementary dimensions: psycho-pedagogical dimension, which refers to the evaluated subject – an elementary school student, and school evaluation dimension, which refers to evaluative situations. In our reflective efforts, we particularly aimed to present psycho-pedagogical issues that arise in the process of evaluation, and to deliver viable didactic solutions.</dc:description> <dc:source>Univers Pedagogic 40 (4) 36-41</dc:source> <dc:subject>evaluare</dc:subject> <dc:subject>metacogniţie</dc:subject> <dc:subject>competenţă</dc:subject> <dc:subject>autoevaluare</dc:subject> <dc:subject>evaluare formatoare</dc:subject> <dc:subject>vârsta școlară mică</dc:subject> <dc:title>Repere psihopedagogice ale procesului evaluativ</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>