Tipurile de activităţi utile şi interesante, folosite şi implimentate în procesul de studiu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
694 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 20:39
SM ISO690:2012
DORONIN, Natalia. Tipurile de activităţi utile şi interesante, folosite şi implimentate în procesul de studiu. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2010, nr. 2(11), pp. 508-512. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(11) / 2010 / ISSN 1857-1719

Tipurile de activităţi utile şi interesante, folosite şi implimentate în procesul de studiu

Pag. 508-512

Doronin Natalia
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Studying a foreign language implies the formation of writing and speaking skills, as well as obtaining some performances that will help the student read and speak. From the theoretical point of view, learning is based on two aspects: linguistic and methodological. The linguistic aspect covers the lexical and grammatical material with interesting, scientific, informative problematic aspects. The methodological aspect refers to: organization of the selected material, determination of the text consequence, exercises, tests use, verification of the abilities and of the linguistic skills.

Studierea unei limbi străine implică formarea competenţei de comunicare orală şi scrisă, precum şi obţinerea unor performanţe care să-i permită studentului să citească literatură în limba străină, să comunice. Din punct de vedere teoretic, învăţarea limbajului de specialitate vizează două aspecte: lingvistic şi metodic. Aspectul lingvistic cuprinde materialul lexical şi cel gramatical, selectarea textelor cu conţinut ştiinţific, cu caracter comunicativ, informativ, problematic, interactiv. Aspectul metodic se referă la organizarea materialului selectat, determinarea succesiunii textelor, la verificarea abilităţilor şi deprinderilor lingvistice.