Articolul precedent |
Articolul urmator |
45 0 |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 154-159. ISBN 978-9975-88-086-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 17 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 154-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Disciplina Informatica este una dintre cele mai dinamice, aflată în zona de intersecţie a domeniilor reale, tehnologiei şi ştiinţelor sociale. Astfel modernizarea curriculumului şcolar la Informatică a fost o activitate inevitabilă, care a avut drept scop racordarea educaţiei în funcţie de noile rezultate ştiinţifice, realizările în domeniul tehnologiei şi de necesităţile societăţii umane. În articolul de față se efectuează o analiză a capitolului „Metode experimentale în științele umanistice” din curriculum şcolar la disciplina Informatică, ed. 2019, realizată prin prisma documentelor de politici educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie informatica școlară, curriculum, competențe, competenţe-cheie, computer science, curriculum, competencies, key competencies |
||||||
|