Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
45 0
SM ISO690:2012
CERNEI, Andriana. Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 154-159. ISBN 978-9975-88-086-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 17 decembrie 2021

Metodele experimentale în științele umanistice, prin prisma documentelor de politici educaționale

Experimental methods in the humanities through the prism of educational policy documents


Pag. 154-159

Cernei Andriana12
 
1 IP Liceul Teoretic „Văratic”, Rîșcani,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2024


Rezumat

Disciplina Informatica este una dintre cele mai dinamice, aflată în zona de intersecţie a domeniilor reale, tehnologiei şi ştiinţelor sociale. Astfel modernizarea curriculumului şcolar la Informatică a fost o activitate inevitabilă, care a avut drept scop racordarea educaţiei în funcţie de noile rezultate ştiinţifice, realizările în domeniul tehnologiei şi de necesităţile societăţii umane. În articolul de față se efectuează o analiză a capitolului „Metode experimentale în științele umanistice” din curriculum şcolar la disciplina Informatică, ed. 2019, realizată prin prisma documentelor de politici educaționale.

The Compute Science discipline is one of the most dynamic, located in the area of intersection of real fields, technology and social sciences. Thus, the modernization of the school curriculum in Informatics was an inevitable activity, which aimed to connect education according to the new scientific results, the achievements in the f technology and the human society needs. In this article, is realized an analysis of the chapter "Experimental methods in the humanities" from the Informatics school curriculum, ed. 2019, made through the prism of educational policy documents.

Cuvinte-cheie
informatica școlară, curriculum, competențe, competenţe-cheie,

computer science, curriculum, competencies, key competencies