Articolul precedent |
Articolul urmator |
44 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 16:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[005+339.138]:334.722.8 (1) |
Management (1918) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (996) |
SM ISO690:2012 DIACONU, Tatiana, MOLDOVAN, Irina. Diagnosticarea potențialului de inovare a întreprinderilor din Republica Moldova . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 19-24. ISBN 978-9975-88-104-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [005+339.138]:334.722.8 | ||||||
Pag. 19-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Inovația reprezintă un domeniu important pentru orice economie națională. Insă la ora actuală, este privită mai mult ca un rezultat și nu ca un proces complex, unde concură mai multe întreprinderi pentru a sporii competitivitatea firmei. În acest context, prezenta lucrare, urmărește să determine importanța activității de inovare în întreprinderile din Republica Moldova și să determine acele vulnerabilități cu care se confruntă mediului de afaceri, pentru a elabora unele soluții în scopul susținerii activității de inovare practicate de agenții economici autohtoni. Astfel, pentru realizarea acestei cercetări, au servit datele Biroului Național de Statistică, care au relevat informații detaliate cu privire la evoluția întreprinderilor inovatoare în funcție de clasele de mărimi, precum și cele mai importante tipuri de inovare practicate de agenții economici din Republica Moldova. Iar rezultatele studiului efectuat, poate fi utilizat în scopul elaborării unor politici și strategii de dezvoltare a întreprinderilor inovatoare din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie inovare, investiţii, marketing, management, proces, innovation, investments, marketing, management, process |
||||||
|