Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
21 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-19 17:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111 (79) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Limba engleză (691) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, RUSU, Cătălina. Aspecte metodologice ale diagnosticării inteligenţei lingvistice la elevii de vârstă școlară mică. In: Vector European, 2024, nr. 1, pp. 169-173. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2024-1.30 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2024 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2024-1.30 | ||||||
CZU: 37.016:811.111 | ||||||
Pag. 169-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol reliefează esența și importanța deținerii inteligenței lingvistice de către elevii de vârstă școlară mică ca și achiziție valorică pentru însușirea limbii engleze. În acest sens, se propune un instrument de diagnosticare a nivelului deținerii inteligenței lingvistice de către elevii de vârstă școlară mică și anume un test care conține itemi raliați la cele patru aspecte ale inteligenței lingvistice: fonologie, semantică, sintaxă, praxis. Se oferă rezultatele aplicării testului respectiv prelucrate cu ajutorul metodelor de prelucrare statistică precum: programul Statistical Package for the Social Sciences (SPSS), Coeficientul Alpha Cronbach, analiza frecvențelor, analiza frecvențelor încrucișate, Testul T pentru eșantioane perechi, Corelația Pearson. Articolul include și estimări ale valorii rezultatelor constatative, cuprinzând și ariile de valorificare a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie limba engleză, competenţă, inteligenţa lingvistică, școlar mic, English language, competence, linguistic intelligence, young students |
||||||
|