Articolul precedent |
Articolul urmator |
242 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:069.12 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064) |
Muzee. Expoziții permanente (509) |
SM ISO690:2012 FILIPSKI, Tatiana. Educația estetică în familie: cultivarea copilului prin intermediul tezaurului muzeal. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 3, 12 mai 2023, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 3, pp. 121-128. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane Ediția 3, 2023 |
||||||
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane" 3, Chișinău, Moldova, 12 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:069.12 | ||||||
Pag. 121-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretico-practic, care reflectă importanța și necesitatea valorificării tezaurului muzeal în educația estetică a familiei și cultivarea copilului. Sunt expuse și analizate succint unele viziuni ale cercetătorilor cu privire la aspectele pedagogice ale educației estetice și ale educației muzeale, focusate pe cultivarea copiilor prin tezaurul muzeal în cadrul familiei și a instituțiilor de învățământ. Este argumentată cunoașterea și aplicarea în spațiul muzeal a teoriilor învățării menite să eficientizeze educația estetică în familie și să cultive copilul prin intermediul tezaurului muzeal. Totodată, sunt stabilite strategiile operaționale ce ar armoniza resursele, posibilitățile și abilitățile muzeale în contextul realizării cultivării copilului în cadrul familiei și a instituțiilor de învățământ; oferite condiții de optimizare a cultivării interesului copilului pentru tezaurul muzeal; concluzii și recomandări. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie estetică, educaţie muzeală, tezaur muzeal, familie, spațiu muzeal, teorii ale învățării, aesthetic education, museum education, museum treasure, family, museum space, learning |
||||||
|