Dinamica situațiilor de conflicte interpersonale întâlnite în mediul școlar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
112 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.064.3 (4)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
SM ISO690:2012
RUSU, Daniela. Dinamica situațiilor de conflicte interpersonale întâlnite în mediul școlar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 172-175. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Dinamica situațiilor de conflicte interpersonale întâlnite în mediul școlar

CZU: 373.064.3

Pag. 172-175

Rusu Daniela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

În articol este prezentată dinamica situațiilor de conflicte interpersonale întâlnite în mediul școlar și explicate pe scurt, principalele etape ale acesteia. Managementul conflictelor interpersonale la elevi este în strânsă legătură cu dinamica situațiilor de conflict, ceea ce confirmă necesitatea cunoașterii și înțelegerii acesteia pentru o mai bună și eficientă rezolvare a conflictelor și, bineînțeles, pentru crearea unui spațiu prietenos și sigur elevilor.

The article presents the dynamics of interpersonal conflict situations encountered in the school environment and briefly explains its main stages. The management of interpersonal conflicts in students is closely related to the dynamics of conflict situations, which confirms the need to know and understand it for a better and more efficient resolution of conflicts and, of course, for the creation of a friendly and safe space for students.

Cuvinte-cheie
dinamica situațiilor de conflict, conflict, conflict interpersonal, mediu şcolar, strategie, relație interpersonală,

dynamics of conflict situations, conflict, interpersonal conflict, school environment, strategy, interpersonal relationship