Fundamente psihopedagogice ale utilizării tehnologiilor informaționale în dezvoltarea vocabularului la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
51 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.02:004 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2100)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253)
SM ISO690:2012
IANCU, Aurelia. Fundamente psihopedagogice ale utilizării tehnologiilor informaționale în dezvoltarea vocabularului la preșcolari. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 115-119. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Fundamente psihopedagogice ale utilizării tehnologiilor informaționale în dezvoltarea vocabularului la preșcolari

CZU: 373.2.02:004

Pag. 115-119

Iancu Aurelia12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Grădinița nr.23, București
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Evoluția tehnologiilor moderne determină schimbări care nu se mai limitează la domeniile pentru care au fost concepute inițial, dar provoacă și transformări în alte domenii ale vieții personale și activități care la prima vedere pot părea fără legătură. Într-o lume în care singurul aspect constant este schimbarea, educația trebuie să-și integreze și să-și adapteze ofertele pentru a susține noile generații, actualizându-și constant obiectivele și resursele pentru a face față noilor provocări, oferind în același timp subiecților educaționali abilități, deprinderi și instrumente de muncă eficiente.

The evolution of modern technologies is driving changes that are no longer limited to the areas for which they were originally designed, but are also causing transformations in other areas of personal life and activities that at first glance may seem unrelated. In a world where the only constant is change, education needs to integrate and adapt its offerings to support the new generations, constantly updating its objectives and resources to meet new challenges, while at the same time providing educational subjects with effective skills, competences and work tools.

Cuvinte-cheie
tehnologie informaţională, vocabular, educație preșcolară,

information technology, vocabulary, pre-school education