Articolul precedent |
Articolul urmator |
51 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02:004 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2100) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253) |
SM ISO690:2012 IANCU, Aurelia. Fundamente psihopedagogice ale utilizării tehnologiilor informaționale în dezvoltarea vocabularului la preșcolari. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 115-119. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.02:004 | ||||||
Pag. 115-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluția tehnologiilor moderne determină schimbări care nu se mai limitează la domeniile pentru care au fost concepute inițial, dar provoacă și transformări în alte domenii ale vieții personale și activități care la prima vedere pot părea fără legătură. Într-o lume în care singurul aspect constant este schimbarea, educația trebuie să-și integreze și să-și adapteze ofertele pentru a susține noile generații, actualizându-și constant obiectivele și resursele pentru a face față noilor provocări, oferind în același timp subiecților educaționali abilități, deprinderi și instrumente de muncă eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologie informaţională, vocabular, educație preșcolară, information technology, vocabulary, pre-school education |
||||||
|