Articolul precedent |
Articolul urmator |
103 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.022 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
SM ISO690:2012 DOBRIN, Mihaela. Noi abordări curriculare din perspectiva educației moderne. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 85-89. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.022 | ||||||
Pag. 85-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea Reggio Emilia a avut o evoluție semnificativă, de la activități distincte care erau specifice cadrului didactic și, respectiv, elevului, fiecare având propriul rol, la un proces complex, în care se întrepătrund cele două componente. Experiența educațională Reggio pune accent pe participarea directă a copilului la dobândirea de cunoștiințe, formarea competențelor și a autonomiei, folosind strategii de învățare originale. Curriculum național este foarte general, astfel încât educatoarea are posibilitatea de a-și realiza unul original, în colaborare cu părinții. Întreg demersul se bazează pe o pedagogie a libertății. Experiența educațională Reggio Emilia promovează proiectarea în grup, împărtășită de toți partenerii implicați, cu respectarea contextului cultural creat de tradițiile locale, istorie, persoane. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, schimbare, educaţie, aplicare, curriculum, change, education, application |
||||||
|