Interacțiuni între formarea, dezvoltarea profesională și cercetarea științifică în domeniul administrației publice din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
89 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-04 09:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.89:35.088.6(478) (1)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1159)
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2688)
SM ISO690:2012
SÎMBOTEANU, Aurel. Interacțiuni între formarea, dezvoltarea profesională și cercetarea științifică în domeniul administrației publice din Republica Moldova. In: Teoria și practica administrării publice, Ed. 27, 19 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, Ediția 27, pp. 18-26. ISBN 978-9975-62-698-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria și practica administrării publice
Ediția 27, 2023
Conferința "Teoria și practica administrației publice"
27, Chişinău, Moldova, 19 mai 2023

Interacțiuni între formarea, dezvoltarea profesională și cercetarea științifică în domeniul administrației publice din Republica Moldova

Interactions between training, professional development and scientific research in the field of public administration from the Republic of Moldova

CZU: 001.89:35.088.6(478)

Pag. 18-26

Sîmboteanu Aurel
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

The realities of the transition period initiation in the field of state building, after gaining of the Independence of the Republic of Moldova, has determined the need for public administration reform. This reformation was conditioned by the transformative processes in the production way, in the property system, in organization of the social sphere, in reevaluation of the role and professional potential of human resources in public administration. This study elucidates the process of establishment, evolution and interaction of training systems, professional development of public administration personnel, scientific research in the field of public administrati

Cuvinte-cheie
Public administration, professional training, Professional development, scientific research, interaction, reform, transition