Articolul precedent |
Articolul urmator |
87 0 |
SM ISO690:2012 TODOS, Irina, BÎRLEA, Svetlana. Creșterea interactivității orelor de curs și seminar, prin utilizarea aplicației Google Jamboard. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2020, pp. 77-83. ISBN 978-9975-88-074-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2020 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 17 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de instruire în instituțiile de învățămînt superior poate avea loc prin intermediul proceselor ce se bazează pe demersuri inovaţionale, tendinţe ale evoluţiei domeniului educaţional bazate pe abordările ştiinţifice actuale, atît pe plan național,cît și internațional. Deziderat ce poate fi obținut prin intermediul unui proces continuu de căutare a instrumentelor moderne de predare și implementare a acestora, fapte ce nu poate fi asigurat la moment din cauza pandemiei și mediului inadecvat de studiu. Dar, în ajutor ne vine un soft pentru mediul online, caracteristic acestei perioade - aplicația Google Jamboard. GOOGLE JAMBOARD reprezintă un instrument online care permite cadrelor didactice să sporească colaborarea și implicarea studenților în timpul orelor de curs și seminar, aplicație - dezvoltată de Google Cloud. |
||||||
Cuvinte-cheie interactivitate, Google Jamboard, Google Cloud, interactivity, Google Jamboard, Google Cloud |
||||||
|