Utilitatea unităților de curs din categoria specialitate în dezvoltarea profesională a asistenților medicali
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
41 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.091:61 (1)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276)
Științe medicale. Medicină (11213)
SM ISO690:2012
PANAS, Silvia. Utilitatea unităților de curs din categoria specialitate în dezvoltarea profesională a asistenților medicali . In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 376-381. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p375-380
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2023
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare"
Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

Utilitatea unităților de curs din categoria specialitate în dezvoltarea profesională a asistenților medicali

The usefulness of course units in the specialty category in the professional development of medical assistants

DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p375-380
CZU: 377.091:61

Pag. 376-381

Panas Silvia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2024


Rezumat

Studying course units with a professional aspect contributes to the development of capacities, knowledge and attitudes, by exploring the fields of other disciplines with different contents. The major goal of the course unit is the training of the responsible nurse, his preparation to act consciously, to assume responsibility for his own destiny and for the benefit of the community. The teaching/learning process of medical subjects in the training of nurse is structured in correlation with the respective process in professional technical education, being centered on common principles of the object of study, the correlation of knowledge and the complexity of the contents.

Cuvinte-cheie
course units, development of capacitie, professional technical education, teaching/learning, nurse, disciplines