Articolul precedent |
Articolul urmator |
89 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 01:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7+316.6 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3960) |
Psihologie (3424) |
Psihologie socială (984) |
SM ISO690:2012 ŢĂRNĂ, Ecaterina. Asumarea responsabilității și dezvoltarea atitudinii nonconflictuale –oportunități în prevenirea bullyingului . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 34-41. ISBN 978-630-6637-04-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024 | ||||||
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare" Buzău, Moldova, 16 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7+316.6 | ||||||
Pag. 34-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol conține idei despre asumarea responsabilității și dezvoltarea atitudinii nonconflictuale ca posibile oportunități pentru prevenirea bullyingului. Credem că mecanismele de a preveni și combate fenomenul bullying presupun responsabilitate, atitudini nonconflictuale, strategii de intervenții ferme, dar prudente, o contribuție sporită de implicare profesională, având șanse de a prevedea consecințe greu de evaluat în planul echilibrului psihic al persoanelor implicate. Bullyingul în mediul școlar nu apare brusc. După cum vom relata în acest articol, rolul comunității universitare este de a forma profesioniști cu simț critic constructiv, cu capacitatea de a înțelege și răspunde adecvat diverselor provocări sociale și conflicte distructive, dezvoltând atitudinea nonconflictuală, gândirea pozitivă, judecata necondiționată și responsabilitatea asumată etc. |
||||||
|