The role of AI in business digitalization
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
108 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.89:334.72 (1)
Inteligență artificială (310)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (995)
SM ISO690:2012
TUGUI, Stella, PENTELEI, Alina. The role of AI in business digitalization. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 20, 7-8 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediţia 21, Vol.1, pp. 182-185. ISBN 978-9975-180-04-7. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.40
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 21, Vol.1, 2023
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
20, Chişinău, Moldova, 7-8 aprilie 2023

The role of AI in business digitalization

Perspectivele utilizarii AI în digitalizarea afacerilor

DOI:https://doi.org/10.53486/sstc.v1.40
CZU: 004.89:334.72
JEL: M31, M37, O31, O33

Pag. 182-185

Tugui Stella, Pentelei Alina
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2024


Rezumat

Relevanța acestui studiu rezultă din constanta evoluție a tehnologiilor și observarea beneficiilor pe care AI le poate aduce în implementarea sa în domeniul marketingului digital. Principalele obiective sunt de a explora avantajele și provocările implementării AI în strategiile de marketing digital, inclusiv costurile, considerentele etice și cerințele de formare a angajaților. Analizând cantități mari de date și anticipând comportamentul utilizatorilor, AI poate ajuta specialiștii în marketing să creeze strategii de marketing mai personalizate și mai eficiente. Tehnologiile AI pot, de asemenea, să examineze date noi și să ofere clienților informații mai relevante pe baza preferințelor acestora. În general, AI modifică fundamental modul în care desfășurăm operațiunile de afaceri, dând putere vânzătorilor să se concentreze pe rezultate și ajutând clienții mai eficient. Am constatat că exemplele din lumea reală de organizații care folosesc inteligența artificială în marketingul digital abundă. Cu toate acestea, suntem la începutul procesului atât de aplicare practică a IA de către afaceri în general, cât și de funcțiile lor de marketing în special. Este important, ca și în cazul majorității tehnologiilor cu potențial semnificativ, aplicarea inteligenței artificiale în marketing generează nu doar considerații practice, ci și întrebări etice.

Cuvinte-cheie
inteligenţă artificială, Digitalizarea Afacerilor, Date de Marketing, automatizare, Decizii de Marketing, procese de afaceri, comportamentul consumatorului, marketing digital