Роль графического дизайна в коммуникационной системе маркетинга
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
86 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 22:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.8:659.3:004.73 (1)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (531)
SM ISO690:2012
ГЛАДКАЯ, Ана-Мария. Роль графического дизайна в коммуникационной системе маркетинга. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2023, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, SNE, SE, pp. 107-109. ISBN 978-9975-62-669-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SNE, SE, 2023
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice"
Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2023

Роль графического дизайна в коммуникационной системе маркетинга

CZU: 658.8:659.3:004.73

Pag. 107-109

Гладкая Ана-Мария
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2024


Rezumat

The relevance of the research topic lies in the rapidly growing popularity of graphic products, which can include movies, advertising, comics. Identifying the role of graphic design in the marketing communications system will optimize the ways of delivering messages from the company to the consumer and, accordingly, increase the main indicators such as profit and customer loyalty. Systematization of information in this area allows a marketer to develop objective methods of evaluating graphic design and build a structure for creating effective marketing communications.