Articolul precedent |
Articolul urmator |
86 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 22:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658.8:659.3:004.73 (1) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (531) |
SM ISO690:2012 ГЛАДКАЯ, Ана-Мария. Роль графического дизайна в коммуникационной системе маркетинга. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2023, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, SNE, SE, pp. 107-109. ISBN 978-9975-62-669-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SNE, SE, 2023 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 658.8:659.3:004.73 | ||||||
Pag. 107-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The relevance of the research topic lies in the rapidly growing popularity of graphic products, which can include movies, advertising, comics. Identifying the role of graphic design in the marketing communications system will optimize the ways of delivering messages from the company to the consumer and, accordingly, increase the main indicators such as profit and customer loyalty. Systematization of information in this area allows a marketer to develop objective methods of evaluating graphic design and build a structure for creating effective marketing communications. |
||||||
|