Rolul și componentele bunăstării psiho-emoționale în instituția de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
149 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 00:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015.3 (24)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Ludmila. Rolul și componentele bunăstării psiho-emoționale în instituția de învățământ . In: Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză, 22 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 76-80. ISBN 978-9975-46-824-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză 2023
Conferința "Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză"
Chişinău, Moldova, 22 iunie 2023

Rolul și componentele bunăstării psiho-emoționale în instituția de învățământ

The role and components of psycho-emotional well-being in the educational institution

CZU: 373.015.3

Pag. 76-80

Şchiopu Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2024


Rezumat

Bunăstarea psihologică poate fi înţeleasă prin modul în care noi ne raportăm la trăirile pe care le avem în urma experienţelor de viață, la modul în care percepem şi înţelegem viaţa şi prin modul în care suntem deschişi spre experienţă. Există o legătură directă între bunăstarea psiho-emoțională a elevilor și a cadrelor didactice în carul instituției de învățământ și reușita academică și prestația profesională.

Psychological well-being can be understood by the way we relate to the feelings we have as a result of life experiences, the way we perceive and understand life, and the way we are open to experience. There is a direct link between the psycho-emotional well-being of students and teachers in the educational institution and academic success and professional performance.

Cuvinte-cheie
bunăstarea psiho-emoțională, cadre didactice, elevi, succes academic,

psycho-emotional well-being, teachers, students, academic success

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Şchiopu, L.</dc:creator>
<dc:date>2023</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Bunăstarea psihologică poate fi &icirc;nţeleasă prin modul &icirc;n care noi ne raportăm la trăirile pe care le avem &icirc;n urma experienţelor de viață, la modul &icirc;n care percepem şi &icirc;nţelegem viaţa şi prin modul &icirc;n care suntem deschişi spre experienţă. Există o legătură directă &icirc;ntre bunăstarea psiho-emoțională a elevilor și a cadrelor didactice &icirc;n carul instituției de &icirc;nvățăm&acirc;nt și reușita academică și prestația profesională.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>Psychological well-being can be understood by the way we relate to the feelings we have as a result of life experiences, the way we perceive and understand life, and the way we are open to experience. There is a direct link between the psycho-emotional well-being of students and teachers in the educational institution and academic success and professional performance.</p></dc:description>
<dc:source>Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză () 76-80</dc:source>
<dc:subject>bunăstarea psiho-emoțională</dc:subject>
<dc:subject>cadre didactice</dc:subject>
<dc:subject>elevi</dc:subject>
<dc:subject>succes academic</dc:subject>
<dc:subject>psycho-emotional well-being</dc:subject>
<dc:subject>teachers</dc:subject>
<dc:subject>students</dc:subject>
<dc:subject>academic success</dc:subject>
<dc:title>Rolul și componentele bunăstării psiho-emoționale &icirc;n instituția de &icirc;nvățăm&acirc;nt </dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>