Articolul precedent |
Articolul urmator |
114 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 13:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:37.011.31 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4041) |
SM ISO690:2012 OVCERENCO, Nadejda. Dimensiunile psiho-pedagogice ale profesionalismului cadrului didactic. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 141-147. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p141-147 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p141-147 | ||||||
CZU: 37.015:37.011.31 | ||||||
Pag. 141-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este prezentată analiza dimensiunilor psihopedagogice ale profesionalismului cadrului didactic. Potrivit autorului, profesionalismul cadrului didactic se evidențiază în cea mai mare parte prin competența sa de a construi structura de bază a interacțiunii profesor-elev, de a rezista paradoxurilor interacțiuni și de a echilibra efectele ei atât pentru fiecare student în parte, cât și pentru fiecare cadru didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie professionalism, cadru didactic, dimensiune psiho-pedagogică, professionalism, teaching staff, psycho-pedagogical dimension |
||||||
|