Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
128 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (505) |
Organizarea instruirii (556) |
SM ISO690:2012 COROIANU, Daniela. Importanța valorificării tradițiilor și obiceiurilor prin intermediul activităților formale și nonformale în școala Waldorf . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 106-109. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397605 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397605 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 106-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o viziune asupra educației, a evoluției și influențelor externe asupra acesteia de-a lungul Daniela COROIANU doctorandă, Universitatea de Stat din Moldova timpului. De asemenea, se subliniază aspectele de calitate ale educației, cerințele și necesitățile societății de astăzi. Se face apel la înțelegerea naturii individuale și unice a copilului și la necesitatea adaptării educației la nevoile și capacitățile sale individuale. În acest sens, educația trebuie să se adapteze la specificul fiecărui copil și să îi ofere mediul și instrumentele necesare pentru a-și dezvolta potențialul. Astfel, se pune accent pe importanța tradiției și obiceiurilor naționale ca parte componentă a dezvoltării armonioase a copilului și pe educația în spiritul acestora, în cadrul alternativei educaționale Waldorf. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, pedagogia Waldorf, activități formale, activități nonformale, tradiţie, personalizare, education, Waldorf Pedagogy, formal activities, non-formal activities, tradition, custom |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Coroianu, D.</dc:creator> <dc:date>2023-12-26</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul prezintă o viziune asupra educației, a evoluției și influențelor externe asupra acesteia de-a lungul Daniela COROIANU doctorandă, Universitatea de Stat din Moldova timpului. De asemenea, se subliniază aspectele de calitate ale educației, cerințele și necesitățile societății de astăzi. Se face apel la înțelegerea naturii individuale și unice a copilului și la necesitatea adaptării educației la nevoile și capacitățile sale individuale. În acest sens, educația trebuie să se adapteze la specificul fiecărui copil și să îi ofere mediul și instrumentele necesare pentru a-și dezvolta potențialul. Astfel, se pune accent pe importanța tradiției și obiceiurilor naționale ca parte componentă a dezvoltării armonioase a copilului și pe educația în spiritul acestora, în cadrul alternativei educaționale Waldorf.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article presents a view of the current reality of education, its evolution and external influences over time. It also highlights the quality aspects of education, the demands of the time and the needs of society. It calls for an understanding of the individual and unique nature of each child and the need to adapt education to children’s individual needs and abilities. In this sense, education must be adapted to the specificity of each child and provide the environment and tools necessary to develop their potential. This emphasizes the importance of national traditions and customs as part of a child’s harmonious development, and education in the spirit of these traditions and customs within the Waldorf educational alternative.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.10397605</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 141-142 (5-6) 106-109</dc:source> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>pedagogia Waldorf</dc:subject> <dc:subject>activități formale</dc:subject> <dc:subject>activități nonformale</dc:subject> <dc:subject>tradiţie</dc:subject> <dc:subject>personalizare</dc:subject> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:subject>Waldorf Pedagogy</dc:subject> <dc:subject>formal activities</dc:subject> <dc:subject>non-formal activities</dc:subject> <dc:subject>tradition</dc:subject> <dc:subject>custom</dc:subject> <dc:title>Importanța valorificării tradițiilor și obiceiurilor prin intermediul activităților formale și nonformale în școala Waldorf </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>