Articolul precedent |
Articolul urmator |
102 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 08:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.022:81`243 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Lingvistică. Limbi (5113) |
SM ISO690:2012 YAKUBBAYEV, Murodulla, MUSTAEVA, Elena. Use of “flipped classroom” technology in EFL teaching. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerințele pieței muncii, Ed. 6, 28-29 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2023, Ediția 6, pp. 296-304. ISBN 978-9975-62-568-5 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10083519 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 6, 2023 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învățămîntului la cerințele pieței muncii" 6, Chişinău, Moldova, 28-29 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10083519 | ||||||
CZU: 37.022:81`243 | ||||||
Pag. 296-304 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The flipped classroom, as a fundamental component of blended learning, is rapidly gaining popularity among researchers and educators. The inverted classroom technology suggests a learning process arrangement in which classroom activities and homework swap positions. The authors report the outcomes of their experience with flipped classroom in the language classroom. The study found that using the mentioned technology in the learning process boosts student motivation and improves academic performance. |
||||||
Cuvinte-cheie Flipped classroom technology, blended learning, e-learning environment, classroom activities, language learning |
||||||
|