Articolul precedent |
Articolul urmator |
133 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-24 17:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (251) |
Educație (14782) |
SM ISO690:2012 COSUMOV, Marina, BUDECI, Lilia. Managementul educațional-artistic nonformal: realități și perspective. In: Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective, Ed. Ediția 2, 1 noiembrie 2023, Bălți. Bălți: 2023, Ediția 2, pp. 29-32. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective Ediția 2, 2023 |
||||||
Conferința "Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective" Ediția 2, Bălți, Moldova, 1 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 29-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Extracurricular artistic education and training (non-formal) represents an educational system (subsystem) and performs the same general functions as formal education, but in a specific form, assuming some complementary, extended and contextual functions. At the same time, the characteristics and specifics of this system also generate its managerial framework. The way in which the management of education and extracurricular artistic education performs its functions, as well as the way in which the relationship between managers and teachers, between teachers and parents/students is built will condition the creation of the organizational models of this system. |
||||||
Cuvinte-cheie non-formal educational-artistic management, managerial framework, organizational models |
||||||
|