Invariante ideatice în creația publicistică a lui Vasile Țepordei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
94 0
SM ISO690:2012
TROIANOWSKI, Lidia. Invariante ideatice în creația publicistică a lui Vasile Țepordei . In: Filosofia și perspectiva umană:: materialele Conferinţei Ştiinţifice consacrată Zilei Mondiale a Filosofiei, 17 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Institutul de Istorie, 2022, pp. 39-55. ISBN 978-9975-3334-2-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Filosofia și perspectiva umană: 2022
Conferința "Filosofia și perspectiva umană: materialele Conferinței Științifice consacrate Zilei Mondiale a Filosofiei"
Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2022

Invariante ideatice în creația publicistică a lui Vasile Țepordei

Ideational invariants in the publicistic creation of Vasile Țepordei


Pag. 39-55

Troianowski Lidia
 
Institutul de Istorie
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2023


Rezumat

The article analyzes the prodigious publishing activity of the priest, publicist, editor memoralist V. Țepordei. The research of the publishing creation of V. Țepordei carried out in several publication from the interwar period of the century XX: Raza, Luminătorul, Studentul, Cuvânt Moldovenesc, Basarabia, Gazeta Basarabiei etc. was made from the perspective of the ideational invariants of the thinker’ s area of national socio-political and cultural interests.

Cuvinte-cheie
Țepordei, publicist, ideational invariants, Basarabia