Articolul precedent |
Articolul urmator |
94 0 |
SM ISO690:2012 TROIANOWSKI, Lidia. Invariante ideatice în creația publicistică a lui Vasile Țepordei . In: Filosofia și perspectiva umană:: materialele Conferinţei Ştiinţifice consacrată Zilei Mondiale a Filosofiei, 17 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: Institutul de Istorie, 2022, pp. 39-55. ISBN 978-9975-3334-2-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Filosofia și perspectiva umană: 2022 | ||||||
Conferința "Filosofia și perspectiva umană: materialele Conferinței Științifice consacrate Zilei Mondiale a Filosofiei" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 39-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyzes the prodigious publishing activity of the priest, publicist, editor memoralist V. Țepordei. The research of the publishing creation of V. Țepordei carried out in several publication from the interwar period of the century XX: Raza, Luminătorul, Studentul, Cuvânt Moldovenesc, Basarabia, Gazeta Basarabiei etc. was made from the perspective of the ideational invariants of the thinker’ s area of national socio-political and cultural interests. |
||||||
Cuvinte-cheie Țepordei, publicist, ideational invariants, Basarabia |
||||||
|