Mediul educațional în abordarea Reggio Emilia
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
131 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 20:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.75 (10)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061)
SM ISO690:2012
DOBRIN, Mihaela. Mediul educațional în abordarea Reggio Emilia. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 166-174. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.166-174
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Mediul educațional în abordarea Reggio Emilia

The educational environment in the Reggio Emilia approach

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.166-174
CZU: 37.013.75

Pag. 166-174

Dobrin Mihaela
 
Inspectoratul Şcolar Județean. Galați
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2023


Rezumat

Abordarea Reggio Emilia a fost inițiată de către Loris Malaguzzi și este descrisă ca fiind una dintre cele mai bune pedagogii alternative datorită faptului că propune un sistem centrat în jurul copilului, în care acesta își construiește și își consolidează învățarea atât prin explorarea mediului înconjurător, cât și prin interacțiunea cu persoanele din jurul său. Mediul educațional caracterizează în mod direct și concret organizația școlară. Acesta înglobează totalitatea factorilor, condițiilor care determină realizarea procesului educațional și influențează formarea/dezvoltarea personalității copilului.

The Reggio Emilia approach was initiated by Loris Malaguzzi and is described as one of the best alternative pedagogies due to the that it proposes a system cantered around the child, in which he constructs and consolidates his learning booth by exploring the environment and by interacting with the people around him. The educational environment directly and concretely characterizes the school organization. It includes all the factors, conditions that determine the educational process and influence the information/ development of the child s personality.

Cuvinte-cheie
schimbare, abordare educațională, asumare, convingeri,

change, educational approach, commitment, beliefs