Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
105 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 16:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.048 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
SM ISO690:2012 ADĂSCĂLIŢEI, Cristian. Aspecte conceptuale şi corelaționale ale educației vocaționale din perspectiva prevenirii dificultăților de adaptare în mediul școlar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 143-150. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.143-150 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.143-150 | ||||||
CZU: 373.048 | ||||||
Pag. 143-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține descrierea conținutului științific al conceptelor de vocație, educație vocațională, identitate vocațională, fiind precizate și explicate principiile educației vocaționale. Descriind in extenso termenul de identitate s-a subliniat că anume din această perspectivă, este fertilă cercetarea asupra unor fenomene pe care le surprindem prin conceptul de identitate vocațională. Sunt aduse argumente ȋn favoarea Matricei de corelație vizând educația vocațională din perspectiva prevenirii dificultăților de adaptare școlară, un instrument care presupune, de asemenea, că aceasta va fi utilă elevului în viitor, în diverse contexte, asigurând dezvoltarea identității vocaționale și prevenirea dificultăților de adaptare în mediul școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie Conceptual and correlational aspects of vocational education from the perspective of preventing adaptation difficulties in the school environment, vocation, vocational education, identity, vocational identity, Correlation matrix concerning vocational education from the perspective of preventing school adaptation difficulties, preventing adaptation difficulties |
||||||
|