Promovarea online a instituției media: principii și strategii. Studiu de caz: IP Compania „Teleradio-Moldova”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
225 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 15:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
654.16/.19:004.738.5(478) (1)
Telecomunicații și telecomandă (organizare, funcționare) (127)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vitalie. Promovarea online a instituției media: principii și strategii. Studiu de caz: IP Compania „Teleradio-Moldova” . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării), 2023, nr. 11(01), pp. 84-90. ISSN 2587-4446. DOI: https://doi.org/10.59295/sum11(01)2023_11
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Numărul 11(01) / 2023 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454

Promovarea online a instituției media: principii și strategii. Studiu de caz: IP Compania „Teleradio-Moldova”

Online promotion of the media institution: principles and strategies. Case study: public company ,,Teleradio-Moldova”

DOI:https://doi.org/10.59295/sum11(01)2023_11
CZU: 654.16/.19:004.738.5(478)

Pag. 84-90

Guţu Vitalie
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 septembrie 2023


Rezumat

Asistăm la o dominantă a digitalului ce schimbă comportamentul, abordarea și percepția consumatorului/utilizatorului asupra realității în care trăim și a modului cum gândim și acționăm. Astfel, ritmul aparițiilor online dictează nevoia de a implementa strategii și planuri de emanare a capacităților de interconexiune viabilă între lumea reală și cea digitală, care participă la formarea identității personale sau instituționale din optica structurilor online. În context, fenomenul virtual impune prezență și atitudine, iar aceste lucruri atrag după sine și efecte de vizibilitate și de conținut. Din această perspectivă, articolul dat vine să demonstreze cum arhitectonica informațională capătă noi dimensiuni și devii „rezident digital” indiferent de statutul pe care îl deții în arealul online: fie ai rolul de emițător de mesaje sau receptorul al conținuturilor. Integrarea în spațiul digital a instituției media și asigurarea dinamismului și interacțiunii cu utilizatorul/ publicul-consumator poate fi perpetuată prin intermediul unor strategii de promovare, care la rândul lor tind să maximizeze performanța, abilitatea de a încorpora canalul tradițional la standardele new media prin inovație și competitivitate.

We are witnessing a dominance of the digital that changes the behavior, approach and perception of the consumer/ user on the reality in which we live and the way we think and act. Thus, the pace of online emergence dictates the need to implement strategies and plans to emanate the capacities of viable interconnection between the real and the digital world, which participate in the formation of personal or institutional identities from the online structural optics. In context, the virtual phenomenon imposes presence and attitude, and these things also attract visibility and content effects. From this perspective, the given article comes to demonstrate how information architecture takes on new dimensions and you become a ,,digital resident” regardless of the status you have in the online area: whether you have the role of sender of messages or receiver of contents. The integration in the digital space of the media institution and ensuring dynamism and interactions with the user/consumer audience can be perpetuated by means of promotion strategies, which in turn maximize performance, the ability to incorporate the traditional channel to new media standards through innovation and competitiveness.

Cuvinte-cheie
promovare online, marketing digital, vizibilitate virtuală, platforme digitale media, instrumente de promovare, conținut jurnalistic online,

online promotion, digital marketing, virtual visibility, digital media platforms, promotion tools, online journalistic content