Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
153 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.3:331.54 (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (391) |
Piața muncii. Piața brațelor de muncă (479) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Arina. Actualitatea și necesitatea profesiei de a informa. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării), 2023, nr. 11(01), pp. 70-75. ISSN 2587-4446. DOI: https://doi.org/10.59295/sum11(01)2023_09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) | ||||||
Numărul 11(01) / 2023 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum11(01)2023_09 | ||||||
CZU: 659.3:331.54 | ||||||
Pag. 70-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reia discuția referitor la faptul că informarea este un aspect esențial al vieții noastre. Comunicarea, la fel ca forma sa specializată – informarea, constituie în esență un transfer de semnificații. Primim, culegem, prelucrăm, extragem ori consumăm informații când stăm de vorbă cu cineva, când contemplăm un obiect de artă, când ascultăm muzică ori citim, când ascultăm o comunicare verbală ori când privim ceva pur și simplu, când discutăm ori scriem, când ne gândim dacă să ne așezăm mai aproape ori mai departe de cineva, să atingem ceva sau pe cineva etc. Totul semnifică, inclusiv prezența fizică pură, corpul. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, Informaţie, concept, noţiune, informare, communication, information, concept, notion |
||||||
|