Articolul precedent |
Articolul urmator |
163 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 22:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3 (34) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
SM ISO690:2012 DOBRE, Maria. Integrarea copiilor cu cerințe educaționale speciale în învățământul de masă. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 62-63. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.015.3 | ||||||
Pag. 62-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Despre educație s-a vorbit mereu și va continua să se vorbească, întrucât acesta a luat naștere odată cu societatea umană, modificându-se împreună cu ea și devenind, în timp, o știință autentică. Datorită educației, individul are parte de o schimbare naturală și de durată. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu cerințe educaționale speciale, învățământul de masă, children with special educational needs, mainstream education |
||||||
|