Methodisch-didaktische Ansätze bei der Begriffserklärung „Romantisch“ bzw. „Romantik“ im universitären Bereich
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
161 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-22 21:15
SM ISO690:2012
NICULCEA, Ecaterina. Methodisch-didaktische Ansätze bei der Begriffserklärung „Romantisch“ bzw. „Romantik“ im universitären Bereich. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 3, 9 decembrie 2016, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia “Indigou Color“, 2017, Ediția 3, pp. 75-82. ISBN 978-9975-9904-9-3..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 3, 2017
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
3, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2016

Methodisch-didaktische Ansätze bei der Begriffserklärung „Romantisch“ bzw. „Romantik“ im universitären Bereich


Pag. 75-82

Niculcea Ecaterina
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2023


Rezumat

În articolul de faţă este prezentată o încercare metodicodidactică de a explia noţiunile de „romantism” şi „romantic” la lecţia de Istorie literaturii germane, luînd în consideraţie diferenţa de semnificaţie a acestor termeni în secolele XIX şi XXI.

Cuvinte-cheie
Klischee, Literaturgeschichte, Romantik, romantisch