Motivarea studenților prin diversificarea metodelor de predare: lecția – proiect
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
132 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-10 10:07
SM ISO690:2012
GUŢUL-GORDIENCO, Irina, PANAITE, Lidia. Motivarea studenților prin diversificarea metodelor de predare: lecția – proiect. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 230-235. ISBN 978-9975-132-36-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 1, 2015
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014

Motivarea studenților prin diversificarea metodelor de predare: lecția – proiect


Pag. 230-235

Guţul-Gordienco Irina, Panaite Lidia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2023


Rezumat

This article describes one of the most effective, interesting and interactive methods of teaching. This method leads learners to form a system of knowledge, skills, abilities, capacities and to develop their critical thinking, creativity, logic and communication skills. On the other hand the success in education depends on the professional awareness of the teacher: the passion for his profession, his qualifications, his experience and the competence to govern his way of thinking and attitudes and to outline his own plan for professional development. The both factors motivate the cognitive and affective interest of students to carry out successfully a task.

Cuvinte-cheie
motivaţie, metode de predare, elev, educaţie centrată pe elev, lecția – proiect