Aspecte psihopedagogice de formare profesională continuă a asistenților medicali în abordarea bolilor necomunicabile
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
148 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-01 11:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:61 (6)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061)
Științe medicale. Medicină (11432)
SM ISO690:2012
NEGREAN, Mariana. Aspecte psihopedagogice de formare profesională continuă a asistenților medicali în abordarea bolilor necomunicabile. In: Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane, Ed. 1, 3 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău: FPC „PRIMEX-Com” SRL, 2021, pp. 127-131. ISBN 978-9975-159-01-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane 2021
Conferința "Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 3 decembrie 2021

Aspecte psihopedagogice de formare profesională continuă a asistenților medicali în abordarea bolilor necomunicabile

Psychopedagogical aspects of continuous professional training of nurses in addressing non-communicable diseases

CZU: 37.015.3:61

Pag. 127-131

Negrean Mariana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2023


Rezumat

În articol este abordată problematica formării profesionale continue a asistenților medicali implicați în prestarea serviciilor medicale bolnavilor cu boli noncomunicabile. În acest context, sunt analizate formele, metodele și strategiile psihopedagogice de organizare a formării profesionale continue a asistenților medicali, pentru consolidarea capacităților sistemului de ocrotire a sănătății în abordarea bolilor noncomunicabile.

The article addresses the issue of continuous professional training of nurses, involved in providing medical services to patients with non-communicable diseases. In this context, the forms, methods and psycho-pedagogical strategies of organizing the continuous professional training of nurses are analyzed, in order to strengthen the capacities of the health care system in tackling non-communicable diseases.

Cuvinte-cheie
Competenţe psihopedagogice, formare profesională continuă, asistenți medicali, boli noncomunicabile,

psycho-pedagogical skills, continuous professional training, nurses, non-communicable diseases