Articolul precedent |
Articolul urmator |
225 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-30 17:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7/.8 (7) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4063) |
Psihologie (3511) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Relaționarea educațională raportată la sistemul de valori psiho-sociale. In: Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane, Ed. 1, 3 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău: FPC „PRIMEX-Com” SRL, 2021, pp. 80-87. ISBN 978-9975-159-01-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane 2021 | ||||||
Conferința "Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7/.8 | ||||||
Pag. 80-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul educațional activând cu reguli și acțiuni concrete urmează să remodeleze încontinuu activitatea copilului/elevului prin învățare, comportament, comunicare/ relaționare, socializare etc., formând valorile umane în raport cu cerințele și necesitățile existente în societate. În prezentul articol este abordată relaționarea educațională ca element al evoluției, care își are menirea să asigure echilibrul psihologic și intelectual al copilului/elevului într-un mediu școlar sau social formându-i, astfel, personalitatea. Respectiv, relațiile psihosociale adecvate bazate pe competențe de comunicare eficiente se afirmă prin capacitatea actorilor educaționali de a oferi modele și procedee psihologice, care să influențeze sistematic și conștient dezvoltarea elevului pe dimensiunea relațională. |
||||||
Cuvinte-cheie elev, relaționare educațională, valori psihosociale, adaptare școlară, integrare psihosocială, relaţie profesor-elevi, aspecte psihologice, student, educational relationship psychosocial values, school adaptation, psychosocial integration teacher-student relationship, psychological aspects |
||||||
|